måndag 24 maj 2010

Vinnarna av tävlingen

Grattis Melvin och Madicken som vann första pris med motiveringen:
De vore en ära om mina barn (Melvin & Madicken) skulle vinna de här, att få andvända zionkläder och dessutom bli fotad i dom!!! Jag som är rätt kräsen med vad barnen har på sig skulle med stolthet klä dem i ziondesign kläder eftersom jag vet hur underbart fina kläder du gör och ett väldigt bra jobb och dessutom i bra kvalite!

På andra plats kom Olivia med motiveringen:
Hej. Vilken rolig tävling. Jag tycker min Olivia ska vinna för att hon är världens vackraste och hon skulle vara underbar i alla dina underbara designer. Dina kläder är roliga och färgglada precis som barnkläder ska vara tycker jag. Olivia skulle va så fin i dina kläder och hennes utstrålning skulle göra så kläderna säljer som smör i solsken :o) Olivias lillebror ska kika ut i augusti och jag tror att han kommer vara grym på att modella också.
Har ganska nyss hittat hit och gillar verkligen det jag ser.
Kram Emma & Olivia  

Eftersom att alla hade så bra motiveringar så får alla tävlande 30% rabatt på en barnfotografering och ett köp hos Zion desgin!
(Erbjudandet gäller till sista Juli) 

Vill ni kontakta Fotografen Janni så hittar ni all information på www.janni.se 

Tack alla som har varit med och tävlat och håll utkik efter nya tävlingar framöver! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar