söndag 9 maj 2010

Vinn en fotografering och kläder från Zion design!


Tävlingsregler:
1. Lämna en motivering varför just ditt barn ska vinna i kommentarsfältet
2: Länka till tävlingen i din blogg. Lämna även mailadressen så vi kan kontakta dig vid eventuell vinst.

 
(har man ingen blogg så får man självklart vara med och tävla ändå :) Då kan man tipsa sina kompisar om tävlingen på något annat sett) 


Tävlingen pågår till 24 maj och vinnaren presenteras här i bloggen. 

Lycka till!

Bilderna kommer att användas i våran marknadsföring
Plaggen finns från strl 50-110. (0-5 år)
Fotograferingen kommer att ske i Östersund
Fotograferingen måste bokas innan 12 juli.

14 kommentarer:

  1. Mina barn ska vinna för att dom tycker om dina kläder så mycket och skulle därför använda dom massa och därmed göra bra reklam:)
    Sen att bli fotade i dessa fina kläder skulle ju vara jätte kul.
    Skriver självklart och tipsar om tävlingen på min blogg.
    Kramar från Eyla och Wilma
    mail:frida240d@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Axel skulle gärna gå klädd i Zion kläder för att de är så snygga!
    Jag ska försöka länka i min blogg men har inte tidigare lyckats med bild, annars skriver jag en vanlig länk =)

    scapula@live.se

    Kram!

    SvaraRadera
  3. våra underbara små busfrön tycker jag ska vinna för att vi har världens finaste barn å zanna gör världens finaste kläder. därmed borde det bli en helt fantastisk kombination att fotografera dessa fina underverk tillsammans.
    reklamsloganen för fotografierna borde helt enkelt lyda:
    förgyll dina små som stora underverk med ziondesign!
    karm freya och polgara
    mail. lillozzy@home.se

    SvaraRadera
  4. Jag vill vinna kläder från Zion design eftersom jag har två små troll här hemma som lever rövare dagarna i ända. De skriker, trotsar, bråkar och gnäller så det står härliga till. Med vad gör det, när de emellanåt är alldeles, alldeles underbara.. Och med snygga Zion kläder på sig blir de söta som socker (och kanske lite lättare för en trött mamma att stå ut med under de värsta trotsutbrotten?)

    Dessutom har de massor av spring i benen, så de kommer flänga runt i lekparkerna i sommar och göra många småbarnsföräldrar uppmärksamma på dina fina barnkläder :)

    SvaraRadera
  5. Hej. Vilken rolig tävling. Jag tycker min Olivia ska vinna för att hon är världens vackraste och hon skulle vara underbar i alla dina underbara designer. Dina kläder är roliga och färgglada precis som barnkläder ska vara tycker jag. Olivia skulle va så fin i dina kläder och hennes utstrålning skulle göra så kläderna säljer som smör i solsken :o) Olivias lillebror ska kika ut i augusti och jag tror att han kommer vara grym på att modella också.
    Har ganska nyss hittat hit och gillar verkligen det jag ser.
    Kram Emma & Olivia
    Länkar på min blogg

    SvaraRadera
  6. glömde att skriva min mailadress. shortan@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag tycker självklart att mina barn är dom sötaste och charmigaste:) Dom skulle passa kanon i er marknadsföring och älskar att bli fotade. Tycker dina kläder är superfina och skulle bli så glad om jag vann!!

    Kramar från Jenny Signe & Alice

    SvaraRadera
  8. ja.. oj.. jag glömde också min adress.

    jennyisberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jag heter Helmer och är två år.
    Min mamma gillar att köpa tråkiga kläder till mig som hon tycker är fina. I massa tråkiga färger med inga fina tryck på.
    Ni gör så himla roliga kläder, fina färger och kuliga tryck.
    Skulle jätte gärna vilja ha massor av dom.
    Jag har även en lillebror August, som också skulle vilja bära era kläder.
    Vi vill vara coola bröderna i era kläder:)
    Skulle vara kul om vi vann, så vi för en gångs skull fick bestämma våra egna kläder...
    / Helmer och August
    frosk_d@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej! Vad mycket fint! :)
    Jag tycker att min tuffa tjej på två år ska vinna tävlingen, för hennes härliga sätt skulle passa perfekt ihop med dina coola kläder! :)

    Berättar om den här tävlingen för mina vänner och håller tummarna för att få höra från dig
    / Lisa

    SvaraRadera
  11. Jag har två töser som blir helt saliga om dom får nya kläder så dom skulle själva vara väldigt dukiga på att marknadsföra era kläder. Och sen får man leta länge om man ska hitta två värre linslusar än Mirja (3 år) & Lea (1½ år). Mirja gillar dessutom att själv fotografera.. Lille Oskar (4 mån) skulle passa kanon i era otfits.. :)
    Mail: sajjaz.87@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. De vore en ära om mina barn (Melvin & Madicken) skulle vinna de här, att få andvända zionkläder och dessutom bli fotad i dom!!! Jag som är rätt kräsen med vad barnen har på sig skulle med stolthet klä dem i ziondesign kläder eftersom jag vet hur underbart fina kläder du gör och ett väldigt bra jobb och dessutom i bra kvalite! Länkar på Facebook! =) Mail:desireesundstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej
    Jag skulle bli superglad om jag (Albert) vann den här tävlingen då det är superfina priser. Kombinationen fotografering och kläder är ju perfekt för oss. Anledning 1: Vi har faktiskt aldrig låtit någon fotografera Albert men jag har alltid velat det. Vi har då heller inga stora fina förstoringar. Det är något jag tycker är riktigt dumt. Jag har alltid tänkt att man kan ta lika fina bilder hemma (vilket man aboslut inte gör).

    Anledning 2: Att vinna kläder från dig är ju jätteroligt och lyckligt. Du är skicklig bakom "symaskinsrattarna" och kan din sak. Dina kläder är välsydda och otroligt barnvänliga. Även om jag inte vinner tävlingen kommer jag att beställa mer kläder av dig. Jag har hittat "min" sömmerska. Jag vill verkligen uppmuntra dig att fortsätta och jag gör vad jag kan för att marknadsföra ditt företag. Att låta Albert vara en levande marknadsförare är ju perfekt! =) Att han är en riktig snygging förstärker ju marknadsföringen också...hi hi!
    Jag länkar på Facebook då min blogg inte är så aktiv längre.
    Hälsningar Sofia S

    Mail: svensberg.sofia@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag tycker det skulle vara jättekul om Molly vann tävlingen. Vi har inte varit till någon fotograf än och det vore superkul att få några fina kort, framförallt i kläder som Zanna sytt.
    Sen så får jag en orsak till att åka till Östersund och umgås med Zanna en stund =) Blir inte så ofta när man bor i Sundsvall.

    mail: emmsens@hotmail.com

    SvaraRadera