fredag 1 januari 2010

Skötväska och tillbehör

Jag har sytt en ny skötväska med tillbehör för att matcha min favvo åkpåse Rockabilly Dot från Elodie Details.
Skötväskan har fyra utvändiga fack, ett innerfack och en flaskhållare. Till skötväskan har jag sytt skötbädd, blöjfodral, näsduksfodral, plånbok, börs och en necessär för alla småsaker man behöver till dom små.
Väskan är sydd i vind och vatten tålig nylon och innerväskan av vaxad bomull så den ska tåla regn och snö.
Skötbädden har också vaxad bomull på ovansidan så den ska vara lätt att torka av om det skulle behövas, den har bomull på baksidan och inuti ett mjukt mellanlägg.





Jag syr alla saker på beställning om det skulle vara någon intresserad, maila eller hör av er för priser.

3 kommentarer:

  1. De är ju helt underbara, superfint!

    SvaraRadera
  2. Håller med Anna, supersnyggt!

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint! Skulle passa mig perfekt. Vad vill du ha för att göra ett likadant set till mig? Kram Emma

    SvaraRadera