onsdag 11 november 2009

Uppdatering

Det händer inte så mycket på den här bloggen, men just nu blir det inte så mycke sytt heller.
Jag har dock lite att göra, två bodys som ska kantas, hundkläder att sy, julstrumpor som ligger färdigklippta, barnkjolar som ska sys, en börs, ett näsduksfodral, barnskjortor till min åf i Sthlm, julklappar som ska sys och det senaste tillskottet som är en soffa och två fåtöljer som ska kläs om av mig :/ Har lite saker att göra som sagt, dessutom har jag eventuellt fått en heltids praktikplats på en tygaffär här till nästa år!

För er som brukar läsa min andra blogg så är den låst för tillfället, av många anledningar. Men vill ni fortsätta läsa den så kan ni skicka ett mail till mig så löser vi det!

Hej hopp

1 kommentar:

  1. Jag vill ju gärna fortsätta läsa den om jag får.. Har varit dålig på å kommentera men ska försöka bättra mig då =) Hoppas allt är bra! Kram

    SvaraRadera